پست دوم

ミ بــــــی عنــــوان ミ

... دل نوشته ...

پست دوم

اصن میدونی چیه... یه روزی میاد که خودم واسه خودم هر چی خواستم میخرم (ایشالا)

و اون موقع دیگه نه کسی میزنه تو ذوقم نه کسی واسم شرط و شروط می ذاره نه کسی

میزنه توی ذوقم  وای اگه نتیجه امتحانا بیاد چه غلطی بکنم... دوتا از امتحانا رو خیلی

بد دادم... نه اونقدر که نمره نیارم ولی مطمئنم نمره خوبی نمی گیرم... وای اینم میشه

قوز بالا قوز...  اصلا مگه توی تعطیلات نیستیم؟ چرا خوش نمی گذره خب؟ معلومه

چون اینجا مثل یه زندانیم. منم دوست دارم مثل بقیه برم مثلا خرید. آخه چرا چیزایی

که واسه بقیه عادیه (مثل اپل داشتن، بیرون رفتن، یکم آزادی) واسم خیلی چیز خاصیه و

واسش کلی ذوق می کنم؟ البته می دونم که خیلیا هستن که شرایط منو دارن... خیلیا

هم حتی شرایطشون بد تره... ولی خب...  

+ فکر کنم اصلا کسی پیدا نشه که حوصله ش بشه اینا رو بخونه... 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت17:52---30 خرداد 1393
ههتا بوده زندگی همین بوده فداتحرص نخور پوستت چروک میشه هاراستی اهنگ وبت خیلی خیلی باحاله
پاسخ: مچکرم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 29 / 3 / 1393برچسب:, ] [ 17:11 ] [ no name ] [ ]